Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Sistem zagotavljanja kakovosti v Natovih Centrih odličnosti : magistrsko delo
Avtorji:ID Jager, Dušan (Avtor)
ID Brožič, Liliana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Jager_Dusan_i2020.pdf (2,59 MB)
MD5: 2DB572F7882378A39A9F7CF8BF66745E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDŠ - Nova Univerza - Fakulteta za državne in evropske študije
Opis:Zagotavljanje in ohranjanje ustrezne kakovosti storitev in produktov je predpogoj uspešnega delovanja sleherne organizacije. Slednje prav gotovo velja tudi za ustanove, ki se ukvarjajo z izvajanjem izobraževanja in usposabljanja. Eden od temeljnih gradnikov in predpogojev za uspeh in splošno napredovanje družbe kot tudi slehernega posameznika je prav gotovo izobraževanje, zato je njegova kakovost še toliko pomembnejša.Tega se zaveda tudi zveza Nato. Zavezništvo izobražuje ter usposablja z razlogom, da bi krepilo odnose tako znotraj zavezništva kot tudi širše, z drugimi partnerskimi državami. Magistrsko delo na celovit način predstavlja standarde sistema zagotavljanja kakovosti, ki so uveljavljeni v zavezništvu in določajo pravila vsem ustanovam, ki ponujajo izobraževalne rešitve za potrebe Nata. Pričujoče magistrsko delo v svojem raziskovalnem delu na primerih postopka institucionalne akreditacije posameznih Natovih Centrov odličnosti dokazuje dobro prepletanje teoretičnih izhodišč ter interpretacijo vseh določenih standardov kakovosti v konkretne rešitve. Pri tem ugotovitve kažejo, da implementacija standardov kakovosti narekuje ustrezno kakovost ustanovi, ne le v delu, ki se ukvarja z izvajanjem izobraževanja, temveč zagotavlja kakovost celotne organizacijske strukture Centra odličnosti. Prav tako raziskava potrjuje, da je za zagotavljanje kakovosti potrebna ustrezna odgovornost ter vzgojeno prepričanje vseh zaposlenih.Sistem obvladovanja kakovosti pa ne govori zgolj o zagotavljanju in ohranjanju kakovosti, temveč tudi o njegovem nadgrajevanju. Rezultati analize kažejo, da imajo ključno vlogo v tem procesu zbiranje povratnih informacij, evalvacija in metoda učenja iz izkušenj. Zaokroženo celoto navedenemu procesu pa dajeta povezovanje in sodelovanje vsebinsko sorodnih interesnih skupnosti, kjer se izmenjujejo dobra praksa, aktualne ugotovitve, rešitve in smernice nadaljnjega razvoja.
Ključne besede:Natovi sistemi zagotavljanja kakovosti, akreditacija, evalvacija, metode učenja iz izkušenj, sistemski pristop k usposabljanju, Natov Center odličnosti
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:[D. Jager]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:133 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-6952 Novo okno
UDK:006.015.5(1-622NATO)
COBISS.SI-ID:38211587 Novo okno
Opomba:Magistrski študijski program Javna uprava II. stopnja; Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 16. 11. 2020;
Datum objave v ReVIS:30.11.2020
Število ogledov:2292
Število prenosov:142
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Ensuring and maintaining the proper quality of services and products is a prerequisite for the successful operation of any organization. This is certainly applicable for all institutions involved in the provision of education and training. One of the preconditions for the advancement of society, as well as of every individual, is certainly education. NATO is also aware of those facts. The Alliance educates and trains for the purpose of strengthening relations, both within the Alliance and with other partner countries. The Master's thesis represents the standards of the quality assurance system established in the Alliance and sets the rules for all institutions that offer educational solutions to NATO's needs. This Master's thesis in her research work, on the examples of the institutional accreditation process of individual NATO Centres of Excellence, demonstrates a good interpretation of all specified quality standards into concrete solutions. The findings show that the implementation of quality standards dictates appropriate quality for an institution, not only in the part dealing with the implementation of education, but also for the quality of the entire organizational structure of the NATO Centre of Excellence. However, the quality management system is not only about quality assurance and its preservation, but also about upgrading it. The results of the analysis show that evaluation and the method of learning from experience play a key role in this process. To have completed circle of this process, a good cooperation of content-related communities of interest is required.


Nazaj