Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza položaja in prepoznavnosti blagovne znamke cockta na slovenskem tržišču : diplomsko delo
Avtorji:ID Čadej, Lidija (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Cadej_Lidija_i2012.pdf (667,54 KB)
MD5: 14EA60C20B6DDDCD1D75AA01778917F8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:analiza trga, pozicioniranost, prepoznavnost blagovne znamke, blagovna znamka, cockta
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[L. Čadej]
Leto izida:2012
Leto izvedbe:2012
Št. strani:V, 38 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-6985 Novo okno
UDK:658.626:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:11463329 Novo okno
Opomba:Dipl. naloga univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Ekonomija v sodobni družbi;
Datum objave v ReVIS:09.12.2020
Število ogledov:1702
Število prenosov:94
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj