Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Inovativno tržno komuniciranje kot pogoj za uspeh v živilskem podjetju
Avtorji:Jančič, Jasmina (Avtor)
Dubrovski, Drago (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, stiki z javnostjo
Leto izida:2012
Založnik:[J. Jančič]
Izvor:Celje
UDK:659.113(043.2)
COBISS_ID:16048437 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1639
Število prenosov:71
Datoteke:.pdf RAZ_Jancic_Jasmina_i2012.pdf (726,93 KB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj