Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Proces strateškega načrtovanja marketinga v nepridobitnih organizacijah : diplomsko delo
Avtorji:ID Hvalec, Dunja (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Hvalec_Dunja_i2013.pdf (512,60 KB)
MD5: 22D7F86DBC21150D9F1A96E508E357A1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:marketing, nepridobitne organizacije, proces strateškega načrtovanja marketinga, center za socialno delo
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[D. Hvalec]
Leto izida:2013
Leto izvedbe:2013
Št. strani:VIII, 44 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-7066 Novo okno
UDK:339.138:364(043.2)
COBISS.SI-ID:12332193 Novo okno
Opomba:Dipl. naloga univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Ekonomija v sodobni družbi;
Datum objave v ReVIS:11.12.2020
Število ogledov:1623
Število prenosov:79
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj