Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vloga marketinga dolgoročnih odnosov v slovenskem turizmu : diplomsko delo
Avtorji:ID Žolger, Kristina (Avtor)
ID Dubrovski, Drago (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Zolger_Kristina_i2015.pdf (1,25 MB)
MD5: 559847B37312B72A047BF98C776538DE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:marketing, dolgoročnost, odnosi, turizem, Slovenija
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[K. Žolger]
Leto izida:2015
Leto izvedbe:2015
Št. strani:VII, 49 str., [3] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7094 Novo okno
UDK:338.48:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:13810081 Novo okno
Opomba:Dipl. naloga univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Ekonomija v sodobni družbi;
Datum objave v ReVIS:12.12.2020
Število ogledov:1182
Število prenosov:63
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj