Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Vloga marketinga dolgoročnih odnosov v slovenskem turizmu
Avtorji:Žolger, Kristina (Avtor)
Dubrovski, Drago (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:marketing, dolgoročnost, odnosi, turizem, Slovenija
Leto izida:2015
Založnik:[K. Žolger]
Izvor:Celje
UDK:338.48:339.138(043.2)
COBISS_ID:13810081 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Dipl. naloga univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Ekonomija v sodobni družbi;
Število ogledov:904
Število prenosov:60
Datoteke:.pdf RAZ_Zolger_Kristina_i2015.pdf (1,25 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj