Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv uporabe orodij tržnega komuniciranja na prepoznavnost blagovne znamke : diplomsko delo
Avtorji:ID Kolmanič, Anja (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Kolmanic_Anja_i2015.pdf (545,42 KB)
MD5: F7E700ADC1F3C5A75AB1B102F84BC895
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:tržno komuniciranje, blagovne znamke, kupci, podjetja, izdelki
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[A. Kolmanič]
Leto izida:2015
Leto izvedbe:2015
Št. strani:VI, 38 str., [3] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7107 Novo okno
UDK:339.138:658.8(043.2)
COBISS.SI-ID:13886625 Novo okno
Opomba:Dipl. naloga visokošolskega študijskega programa 1. stopnje Poslovanje v sodobni družbi;
Datum objave v ReVIS:12.12.2020
Število ogledov:1929
Število prenosov:62
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj