Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza prepoznavnosti in predlog strategije tržnega komuniciranja za blagovno znamko X : magistrska naloga
Avtorji:ID Arzenšek, Ksenija (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Arzensek_Ksenija_i2013.pdf (2,91 MB)
MD5: 3CF44AA96AFAFB96D67FDC056BBAEE84
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:blagovna znamka, prepoznavnost, tržno komuniciranje, management znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[K. Arzenšek]
Leto izida:2013
Leto izvedbe:2013
Št. strani:IX, 81 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-7186 Novo okno
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:12371105 Novo okno
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:05.01.2021
Število ogledov:1362
Število prenosov:66
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj