Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza procesa strateškega marketinga v organizaciji z veleprodajo izdelkov : magistrska naloga
Avtorji:ID Pavič, Romana (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Pavic_Romana_i2013.pdf (642,23 KB)
MD5: BD632C5E97183B3ECCDECAAF975C9E7C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:strateški marketing, SWOT analiza, strokovno znanje, veleprodaja, analiza okolja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[R. Pavič]
Leto izida:2013
Leto izvedbe:2013
Št. strani:VII, 59 str., [1] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7187 Novo okno
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:11746721 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:05.01.2021
Število ogledov:1400
Število prenosov:67
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj