Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Interno komuniciranje kot dejavnik doseganja večje prodaje storitev v podjetju
Avtorji:Škrinjar, Katica (Avtor)
Vukasovič, Tina (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:trženje storitev, poslovno komuniciranje, interno komuniciranje, turizem, zaposleni, znanje, management znanja
Leto izida:2015
Založnik:[K. Škrinjar]
Izvor:Celje
UDK:339.138:005.57(043.2)
COBISS_ID:14225569 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:542
Število prenosov:40
Datoteke:.pdf RAZ_Skrinjar_Katica_i2015.pdf (1,37 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj