Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pomen managementa znanja pri pozicioniranju blagovne znamke : magistrska naloga
Avtorji:ID Barkovič, Martina (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Barkovic_Martina_i2014.pdf (1,50 MB)
MD5: E6918C53B1D9CE224F7ABE62ACF8A94C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:znanje, management, management znanja, blagovna znamka, pozicioniranje blagovne znamke, konkurenca
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[M. Barkovič]
Leto izida:2014
Leto izvedbe:2014
Št. strani:IX, 73 str., [16] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7293 Novo okno
UDK:005:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:13161633 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:12.01.2021
Število ogledov:1533
Število prenosov:76
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj