Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pomen managementa znanja pri širitvi prodajnega programa z novim izdelkom lastne blagovne znamke : magistrsko delo
Avtorji:ID Cverlin, Dejan (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Cverlin_Dejan_i2013.pdf (1,14 MB)
MD5: 962C30D463FA42285BAD2D8BA2E72907
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:znanje, management, podjetje, kombinirani kotel, lesna biomasa
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[D. Cverlin]
Leto izida:2013
Leto izvedbe:2013
Št. strani:VIII, 57 str., [3] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7294 Novo okno
UDK:005(043.2)
COBISS.SI-ID:12546209 Novo okno
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:12.01.2021
Število ogledov:1318
Število prenosov:59
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj