Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Pomen managementa znanja pri širitvi prodajnega programa z novim izdelkom lastne blagovne znamke
Avtorji:
Cverlin, Dejan
(Avtor)
Vukasovič, Tina
(Mentor)
Več o soavtorju...
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:
znanje
,
management
,
podjetje
,
kombinirani kotel
,
lesna biomasa
Leto izida:
2013
Založnik:
[D. Cverlin]
Izvor:
Celje
UDK:
005(043.2)
COBISS_ID:
12546209
Opomba:
Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:
845
Število prenosov:
49
Datoteke:
RAZ_Cverlin_Dejan_i2013.pdf
(1,14 MB)
Metapodatki:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Nazaj