Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pomen planiranja temeljnih strategij marketinga za uspešno poslovanje organizacije : magistrska naloga
Avtorji:ID Marinčič, Nina (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Marincic_Nina_i2015.pdf (1,10 MB)
MD5: B756F6C6650FA0A090D0EB89C7893E0F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:planiranje strategij, strategije marketinga, marketing, management znanja, stateško načrtovanje, vodenje
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:[N. Marinčič]
Leto izida:2015
Leto izvedbe:2015
Št. strani:VIII, 63 str., [2] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7296 Novo okno
UDK:658.8(043.2)
COBISS.SI-ID:14127777 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:12.01.2021
Število ogledov:1450
Število prenosov:63
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj