Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Pomen planiranja temeljnih strategij marketinga za uspešno poslovanje organizacije
Avtorji:Marinčič, Nina (Avtor)
Vukasovič, Tina (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:planiranje strategij, strategije marketinga, marketing, management znanja, stateško načrtovanje, vodenje
Leto izida:2015
Založnik:[N. Marinčič]
Izvor:Ljubljana
UDK:658.8(043.2)
COBISS_ID:14127777 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:1038
Število prenosov:58
Datoteke:.pdf RAZ_Marincic_Nina_i2015.pdf (1,10 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj