Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Predlog strategije trženja izdelkov trgovske blagovne znamke X : magistrska naloga
Avtorji:ID Borovnik, Saša (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Borovnik_Sasa_i2015.pdf (1,37 MB)
MD5: CD9901294514C29A9771DD147F63CB0B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:blagovna znamka, prepoznavnost, trgovska blagovna znamka, management znanja, stategija trženja, trženje
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[S. Borovnik]
Leto izida:2015
Leto izvedbe:2015
Št. strani:IX, 67 str., [5] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7310 Novo okno
UDK:339.138:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:13735585 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:12.01.2021
Število ogledov:1877
Število prenosov:99
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj