Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Prepoznavnost blagovne znamke X na trgu v Sloveniji : magistrska naloga
Avtorji:ID Oset Hliš, Simona (Avtor)
ID Snoj, Boris (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Oset_Hlis_Simona_i2011.pdf (1,36 MB)
MD5: CA9C9E9086016EB8BF7C80A5F397E119
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:znamka izdelka, prepoznavnost, jeans oblačila, nakupne navade, kupci
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[S. Oset Hliš]
Leto izida:2011
Leto izvedbe:2011
Št. strani:VI, 66 str., [7] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7315 Novo okno
UDK:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:15685429 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:12.01.2021
Število ogledov:1841
Število prenosov:132
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Management, product brand, recognition, denim clothing, shopping habits, buyers


Nazaj