Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Strategija trženja blagovne znamke Tajfun na mednarodnih trgih : magistrska naloga
Avtorji:ID Koželj, Karmen (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Kozelj_Karmen_i2015.pdf (1,62 MB)
MD5: 616663796D5E41078E7458F25F790A11
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:blagovne znamke, trženje, strategija trženja, podjetja, znanje
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[K. Koželj]
Leto izida:2015
Leto izvedbe:2015
Št. strani:VII, 61 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-7339 Novo okno
UDK:339.138:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:13990049 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:12.01.2021
Število ogledov:2142
Število prenosov:69
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj