Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Strategija trženja inovativnega podjetja : magistrska naloga
Avtorji:ID Kraner, Mojca (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kraner_Mojca_i2013.pdf (936,26 KB)
MD5: 06653ECDF95FFC6B0BE1C8F4290AD420
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:inovativno poslovanje, trženje, trženjska strategija, management znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[M. Kraner]
Leto izida:2013
Leto izvedbe:2013
Št. strani:VIII, 85 str., [7] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7340 Novo okno
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:12371361 Novo okno
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:12.01.2021
Število ogledov:1543
Število prenosov:107
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj