Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Strategija trženja ob uvedbi novega izdelka na slovenski trg : magistrska naloga
Avtorji:ID Herman, Sabina (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Herman_Sabina_i2014.pdf (1,42 MB)
MD5: 3BE66F47FDD094976F5E7F631B0F1714
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:trženje, strategije trženja, trženjski splet, management znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[S. Herman]
Leto izida:2014
Leto izvedbe:2014
Št. strani:VIII, 69 str., [4] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7341 Novo okno
UDK:658.624(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:12614049 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:12.01.2021
Število ogledov:1936
Število prenosov:97
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj