Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Strategija trženja ob uvedbi novega izdelka na slovenski trg
Avtorji:Herman, Sabina (Avtor)
Vukasovič, Tina (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:trženje, strategije trženja, trženjski splet, management znanja
Leto izida:2014
Založnik:[S. Herman]
Izvor:Celje
UDK:658.624(497.4)(043.2)
COBISS_ID:12614049 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:21
Število prenosov:2
Datoteke:.pdf RAZ_Herman_Sabina_i2014.pdf (1,42 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj