Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Tržna strategija ob uvedbi novega mesnega izdelka na slovenski trg
Avtorji:Krajnc, Evelina (Avtor)
Vukasovič, Tina (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:trženje, strategije trženja, tržna strategija, izdelek, podjetje, znanje
Leto izida:2014
Založnik:[E. Krajnc]
Izvor:Celje
UDK:658.624(497.4)(043.2)
COBISS_ID:13163169 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:17
Število prenosov:1
Datoteke:.pdf RAZ_Krajnc_Evelina_i2014.pdf (997,88 KB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj