Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Tržna strategija ob uvedbi novega mesnega izdelka na slovenski trg : magistrska naloga
Avtorji:ID Krajnc, Evelina (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Krajnc_Evelina_i2014.pdf (997,88 KB)
MD5: 3D8AE918BCC7C214737EC9C02BFA97B9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:trženje, strategije trženja, tržna strategija, izdelek, podjetje, znanje
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[E. Krajnc]
Leto izida:2014
Leto izvedbe:2014
Št. strani:VII, 71 str., [4] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7347 Novo okno
UDK:658.624(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:13163169 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:12.01.2021
Število ogledov:1556
Število prenosov:69
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj