Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Uvajanje nove podobe blagovne znamke : magistrska naloga
Avtorji:ID Suholežnik Kugler, Barbara (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Suholeznik_Kugler_Barbara_i2013.pdf (1,33 MB)
MD5: E5401416944FD4EF4E827A7EB8A7D297
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:blagovna znamka, management znanja, znanje, SECI model, procesi managementa znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[B. Suholežnik Kugler]
Leto izida:2013
Leto izvedbe:2013
Št. strani:IX, 62 str., [3] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7364 Novo okno
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:12194721 Novo okno
Opomba:Mag. naloga podiplomskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:14.01.2021
Število ogledov:1512
Število prenosov:61
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj