Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vloga strategije tržnega komuniciranja pri oglaševanju s pomočjo LED svetlobnih zaslonov : magistrska naloga
Avtorji:ID Grajžl, Petra (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Grajzl_Petra_i2015.pdf (1,62 MB)
MD5: F2FFEEBDC973FDED318FAA062B8F1582
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:tržno komuniciranje, strategija tržnega komuniciranja, oglaševanje, LED svetlobni zasloni, svetlobni zasloni, management znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[P. Grajžl]
Leto izida:2015
Leto izvedbe:2015
Št. strani:VII, 61 str., [4] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7384 Novo okno
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:14138529 Novo okno
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:14.01.2021
Število ogledov:1368
Število prenosov:65
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj