Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Vloga strategije tržnega komuniciranja pri oglaševanju s pomočjo LED svetlobnih zaslonov
Avtorji:Grajžl, Petra (Avtor)
Vukasovič, Tina (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:tržno komuniciranje, strategija tržnega komuniciranja, oglaševanje, LED svetlobni zasloni, svetlobni zasloni, management znanja
Leto izida:2015
Založnik:[P. Grajžl]
Izvor:Celje
UDK:339.138(043.2)
COBISS_ID:14138529 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:980
Število prenosov:60
Datoteke:.pdf MAG_Grajzl_Petra_i2015.pdf (1,62 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj