Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vloga znanja v procesu vrednotenja lastne blagovne znamke v podjetju X : magistrska naloga
Avtorji:ID Petric, Andreja (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.doc RAZ_Petric_Andreja_i2015.doc (4,66 MB)
MD5: 046494A2F326452202A807E2C0F593FC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:znanje, implicitno znanje, eksplicitno znanje, blagovna znamka, management znanja, procesi managementa znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[A. Petric]
Leto izida:2015
Leto izvedbe:2015
Št. strani:IX, 61 str., [5] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7391 Novo okno
UDK:005:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:13808801 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:14.01.2021
Število ogledov:1679
Število prenosov:73
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj