Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Pomen tržnega komuniciranja v malem podjetju
Avtorji:Notersberg, Miša (Avtor)
Peršič, Marko (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:tržno komuniciranje, mala podjetja, splet trženjskih komunikacij, orodja tržnega komuniciranja
Leto izida:2012
Založnik:[M. Notersberg]
Izvor:Celje
UDK:339.138(043.2)
COBISS_ID:11496097 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Zaključna naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa 1. stopnje Poslovanje v sodobni družbi;
Število ogledov:1353
Število prenosov:72
Datoteke:.pdf RAZ_Notersberg_Misa_i2012.pdf (799,67 KB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj