Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Uporaba sodobnih komunikacijskih kanalov v podjetju za povečanje prodaje : zaključno delo
Avtorji:ID Klopčič, Vesna (Avtor)
ID Jagodič, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Klopcic_Vesna_i2013.pdf (1,28 MB)
MD5: 4EB708CFFED1591D6FEB834C82F99569
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:komunikacija, prodaja, kozmetika, komunikacijska orodja, kozmetična dejavnost
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[V. Klopčič]
Leto izida:2013
Leto izvedbe:2013
Št. strani:VIII, 53 str., [3] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7503 Novo okno
UDK:005.57:658.8(043.2)
COBISS.SI-ID:12184481 Novo okno
Opomba:Zaključna naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa 1. stopnje Poslovanje v sodobni družbi;
Datum objave v ReVIS:20.01.2021
Število ogledov:1393
Število prenosov:93
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj