Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Poslovni načrt za podjetje Dosa d. o. o.
Avtorji:ID Gorenc, Miha (Avtor)
ID Berginc, Dario (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 2121$$diploma_miha_gorenc_-_27.1.2020_-_lektorirana_naloga_-_popravljeni_popravki_pdfa.pdf (2,79 MB)
MD5: 96B8091E4998167E1716CFFEF2BEED97
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Diplomsko delo se osredotoča na malo podjetje Dosa d.o.o., katerega glavna blagovna znamka je Popikoki. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2008 za prodajo unikatnih šiviljskih izdelkov. Trenutno posluje pozitivno, toda zaradi nagle rasti in sprememb na trgu se povečuje poslovno tveganje, ki ogroža njegov obstoj. Zaradi nenadzorovane in hitre rasti podjetja ter sprememb zunanjih okoliščin (nerealno ovrednotenje izdelkov s strani konkurence, ''dumping'' in plagiati izdelkov) je treba podjetje notranje prestrukturirati, z analizo ugotoviti, kateri izdelki in storitve so najbolj dobičkonosni, in identificirati nove tržne priložnosti. Ker podjetje nima izdelanega poslovnega načrta, se poslovni proces izvaja na podlagi individualnih izkušenj, znanja (know-how) ter intuitivnih odločitev. Posledično so na vseh področjih delovnega procesa črne luknje, ki prispevajo k podjetniški neučinkovitosti in s tem preprečujejo, da bi podjetje delovalo optimalno in bolj dobičkonosno. Diplomsko delo je poslovni načrt za rast podjetja Dosa d.o.o., ki zajema analizo obstoječega stanja, presojo priložnosti na domačih in tujih trgih, konkurenčnost dejavnosti ter trženjsko strategijo (SWOT), razvoj in prihodnost poslovanja podjetja (ciljna usmerjenost), dolgoročne finančne projekcije ter kvalitativno in kvantitativno raziskavo, ki bo pokazala interakcijo med podjetjem in potrošniki (zadovoljstvo potrošnikov). Prav tako bom uporabil Porterjevo analizo za identificiranje in razvijanje konkurenčne prednosti. Raziskava je pokazala, da podjetje lahko svoje priložnosti izkoristi preko strategije diferenciacije, kar pomeni, da se bo spremenil proces izdelave izdelkov z namenom doseganja višje dodane vrednosti. Do sedaj so bili motivi na izdelkih iz blaga, v prihodnje pa bi lahko bili natisnjeni, kar bi podjetju omogočilo širino domišljije in praktičnost izdelave. Poleg diferenciacije bo podjetje vstopilo tudi na tuji trg preko lastne spletne trgovine, katere vsebina bo prevedena v angleški in hrvaški jezik. Podjetje ne načrtuje drugih večjih investicij (dodatnega zaposlovanja, delovnih strojev ali trženjskih investicij), zato je pričakovana organska rast 4 % na leto.
Ključne besede:Popikoki, rast, podjetje, portfelj, torbice, optimizacija, posel, trg
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Gorenc]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/ReVIS-7647 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:59877123 Novo okno
Datum objave v ReVIS:17.04.2021
Število ogledov:1810
Število prenosov:130
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj