Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Medkulturna komunikacija v storitvenem sektorju na primeru ZDA in Slovenije : magistrska naloga študijskega programa druge stopnje
Avtorji:ID Zorko, Ajda (Avtor)
ID Rek, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Zorko_Ajda_i2012.pdf (1,65 MB)
MD5: 9FCC34310CD56075D413EFDF97E43D70
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:Nerešen konflikt v delovnem okolju je zaviralec komunikacije in vpliva na storilnost in uspešnost zaposlenih ter poslovni rezultat podjetja. Če k reševanju konflikta pristopimo ustrezno in s pravim načinom komunikacije poskrbimo, da do njega ne pride, ali pa ga omilimo, so posledice drugačnih mnenj lahko koristne za podjetje. Enako velja tudi za medkulturni konflikt; močno lahko otežuje komunikacijo med vodjami in podrejenimi v večkulturnem delovnem okolju, če se vodja ne zaveda kulturnega ozadja zaposlenih. V magistrski nalogi se osredotočamo na potek uspešne komunikacije med vodjami in zaposlenimi v medkulturnih podjetjih v ZDA in Sloveniji. Prvi del naloge je namenjen teoretični podlagi, v empiričnem delu pa primerjamo in interpretiramo rezultate fokusnih skupin, ki smo ju izvedli v storitvenih podjetjih v ZDA in Sloveniji. Ugotavljamo, da imajo sodelujoči v raziskavi podobne strategije komunikacije s tujci, saj poudarjajo predvsem potrpežljivost in pozitivnost pri komunikaciji in govorijo o pomenu znanja tujih jezikov. Vse to je podlaga za uspešno reševanje medkulturnih konfliktov, kar prispeva k dobri klimi v podjetju in uspešnemu poslovanju tega.
Ključne besede:kultura, komunikacija, vodenje, medkulturno vodenje, konflikt
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[A. Zorko]
Leto izida:2012
Leto izvedbe:2012
Št. strani:74 str., [57] f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7723 Novo okno
UDK:316.722:316.77
COBISS.SI-ID:1024494657 Novo okno
Datum objave v ReVIS:07.06.2021
Število ogledov:1501
Število prenosov:72
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Unresolved conflict in the workplace blocks communication and has impact on productivity, performance of employees and company’s operating results. If we approach the conflict properly and use suitable communication, to make sure that it does not occur or at least we mitigate it, the consequences from different views can be beneficial for the company. The same applies for intercultural conflict too. It can complicate communication between managers and associates in a multicultural work environment, if the manager is not aware of the cultural background of employees. Hence, in our thesis we focus on the successful communication between managers and employees in intercultural business in the U.S. and Slovenia. The first part of the thesis is bringing the theoretical background, whereas in the second, empirical part, we have compared and interpret the results of focus groups, which were performed in the service companies in the U.S. and Slovenia. The participators in our study have similar strategy of communication with foreigners; they mainly emphasize patience and positivity in communication, and talk about the importance of foreign language skills. This is also the basis for addressing conflicts between cultures efficiently, thereby it contributes to good organizational climate in the company and the good performance of it.
Ključne besede:culture, communication, leadership, intercultural leadership, conflict


Nazaj