Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Odnos Slovencev do spletnega nakupovanja : magistrska naloga
Avtorji:ID Leben, Barbara (Avtor)
ID Rončević, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Leben_Barbara_i2012.pdf (1,18 MB)
MD5: 0F9289905C033A74E8F8C623425EFD18
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:Ta magistrska naloga se posveča odnosu Slovencev do spletnega nakupovanja. Tema me je pritegnila, saj je v Sloveniji področje spletnega nakupovanja v zadnjih letih naraščalo, kar kaže na veliko potenciala, ki ga tovrsten nakup ima. To sem tudi podrobneje raziskala. V teoretičnem delu je predstavljen pojem elektronskega poslovanja, razvoj in področja elektronskega poslovanja, pojem spletnega nakupovanja, razvoj spletnega nakupovanja, generacije potrošnikov, vrste artiklov, sestavni deli spletne trgovine, zaupanje potrošnikov, prednosti in slabosti spletnega nakupovanja ter pravice in navodila za spletno nakupovanje. V svoji raziskavi sem izvedla osem polstrukturiranih intervjujev med slovenskimi spletnimi kupci. Vsak izmed njih je dobil deset enakih vprašanj, ki so se nanašala na razloge za spletni nakup, najpogostejši razlog za spletni nakup, pogostost nakupa, internetno varnost, zaupanje v spletno nakupovanje, kraj nakupa, izdelke ter način plačila. Na koncu sledi empirični del. V tem delu so predstvaljeni razultati analize, kjer lahko vidimo, da slovenski kupci raje nakupujejo v slovenskih spletnih trgovinah. Število nakupov je zelo različno. Nekateri nakupujejo občasno, spet drugi bolj pogosto. Slovenski kupci prav tako dobro sami skrbijo za varnost spletnega nakupovanja.
Ključne besede:elektronsko poslovanje, spletno nakupovanje, internet, svetovni splet, nakupovanje, izdelek, stranka
Kraj izida:Kranj
Kraj izvedbe:Kranj
Založnik:[B. Leben]
Leto izida:2012
Leto izvedbe:2012
Št. strani:73 str., [36] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7734 Novo okno
UDK:004.738.5:339.162.3(043.2)
COBISS.SI-ID:1024579137 Novo okno
Datum objave v ReVIS:07.06.2021
Število ogledov:3229
Število prenosov:105
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The M.Sc. thesis deals with Slovenians attitude towards online shopping. I am interested in these area because In Slovenia has been an increase in internet shopping over the past years. So, I see a lot off potential in this type of shopping and I decided to learn more about this topic. In the theoretical part, I wrote about concept of electronic commerce, development and areas of electronic commerce, concept of online shop, developmet of online shop, Customer generation, taypes of products, components of online store, customers' trust, benefits and weak points of online shopping and rights and instructions for online shopping. For my research, I conducted eight half-structured interviews among Slovenian online buyers. All of them get ten similar questions, addressing in particular reasons for online shopping, the most common reason for online shopping, frequency of purchase, online safety, confidence in online shopping, location of shopping, products and methods of payment. At the end follows the empirical part. In this part I introduced the results of may analysis.We can see, that Slovenian shoppers prefer shopp in Slovenian on line stores. Nuber of purchases is very diferent. Some shoppers buyed occasionally and others more often. Slovenian customers as well take care of their internet security themselves.
Ključne besede:e-commerce, online shopping, internet, world wide web, shopping, product, costumer


Nazaj