Naslov: | Dejavniki zadovoljstva na delovnem mestu : magistrska naloga študijskega programa druge stopnje |
---|
Avtorji: | ID Špelko, Brigita (Avtor) ID Macur, Mirna (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | RAZ_Spelko_Brigita_i2011.pdf (1,35 MB) MD5: 68DB4539D14359E52A144B0413A15B6F
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
|
---|
Opis: | Med razlicnimi viri, iz katerih vsaka organizacija crpa svojo moc, imajo poseben pomen
ljudje. Njihova specifika je v neomejenih potencialih, saj je optimalna izraba cloveških
sposobnosti ob spodbujanju inovativnosti, ustvarjalnosti in samouresnicevanje skoraj
brezmejna. Kadrovska funkcija tako postaja s potrebo po fleksibilnem in ažurnem odzivanju
na dinamicne zahteve okolja pomembnejša celo od financne ali informacijske.
V sodobnem gospodarstvu temelji uspešnost organizacije vse pogosteje na samostojnih,
visoko usposobljenih in zadovoljnih zaposlenih, ki se med seboj dobro razumejo in
sodelujejo, prav tako pa naj bi tudi med njimi in vodilnimi kadri v podjetju veljali dobri
odnosi. Visoko motivirani in zadovoljni zaposleni so lahko vir konkurencne prednosti in
kljucni element dolgorocne uspešnosti podjetja.
Delavci so bolj motivirani za svoje delo, ce so pogoji dela v podjetju ugodni, hkrati pa je
vecja tudi njihova produktivnost in zadovoljstvo pri delu. Placa in ostale materialne ugodnosti
so sicer precejšnjega pomena za zadovoljstvo zaposlenih, vendar pa je domet zgolj
ekonomskih oblik motiviranja zaposlenih zelo omejen. Na zadovoljstvo zaposlenih namrec
vplivajo tudi številni nematerialni dejavniki. Splošno zadovoljstvo se izoblikuje kot skupek
zadovoljstev s posameznimi dejavniki.
Prvi del naloge prikazuje zgodovinski pregled vloge zaposlenih skozi cas s poudarkom na
nekaterih teoretskih pristopih. V nadaljevanju predstavljamo teorijo zadovoljstva zaposlenih
in kljucne dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo.
V empiricnem delu naloge smo na podlagi že izvedene raziskave ugotavljali celovito
zadovoljstvo zaposlenih pri delu oziroma na delovnem mestu. Klasificirali smo tudi
posamezne dejavnike zadovoljstva in jih analizirali glede na demografske podatke.
Zadovoljstvo zaposlenih smo torej preucevali na dva nacina. S tem smo ugotovili, ali se
stopnja zadovoljstva (zadovoljstvo z delom kot celoto) in zadovoljstvo z izbranimi dejavniki
razlikujeta glede na demografske podatke. |
---|
Ključne besede: | zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, motivacija, kadrovska funkcija, menedžment človeških virov |
---|
Kraj izida: | Novo mesto |
---|
Kraj izvedbe: | Novo mesto |
---|
Založnik: | [B. Špelko] |
---|
Leto izida: | 2011 |
---|
Leto izvedbe: | 2011 |
---|
Št. strani: | 115 str. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-7740 |
---|
UDK: | 005.32:331.101.32 |
---|
ISBN: | |
---|
COBISS.SI-ID: | 1024377153 |
---|
Datum objave v ReVIS: | 15.06.2021 |
---|
Število ogledov: | 3085 |
---|
Število prenosov: | 177 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |