Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Razvoj igre v okolju Unity : Diplomska naloga
Avtorji:ID Blatnik, Aljaž (Avtor)
ID Zupančič, Peter (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Blatnik_Aljaz_i2021.pdf (4,41 MB)
MD5: FFEB60E8FF7F25D57E72D07465A6E4E9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:V diplomski nalogi opišemo in razvijemo igro na temo piratstva v razvojnem okolju Unity. V prvem delu naloge najprej primerjamo in raziščemo konkurenčne produkte oziroma igre ter izpostavimo tiste elemente, ki najbolj pripomorejo k uspešnosti igre. Zatem primerjamo različna orodja za razvoj iger ter utemeljimo našo izbiro razvojnega okolja Unity. V zadnjem delu teoretičnega dela opišemo uporabljena orodja in tehnologije za uspešen razvoj samostojne igre. Na koncu predstavimo proces načrtovanja lastne igre, ki jo potem tudi razvijemo na podlagi izpostavljenih funkcionalnosti konkurenčnih iger. V proces vključimo vse korake, potrebne za uspešen razvoj igre, od začetnega načrtovanja do modeliranja in nato programiranja raznih funkcionalnosti v izbranem razvojnem okolju.
Ključne besede:razvoj igre, Unity, Blender, modeliranje, programiranje
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:{A. Blatnik}
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:XV, str. 71
PID:20.500.12556/ReVIS-7744 Novo okno
UDK:004.4:004.9(043.2)
COBISS.SI-ID:67139331 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:15.06.2021
Število ogledov:3184
Število prenosov:192
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:15.06.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:In this thesis we describe and develop a game on the topic of piracy in game development environment Unity. In the first part of theoretical part we will compare and research competing products and highlight those elements that contribute most to the success of the game. Within the paper we also compare different game development environments and justify our choice of the Unity development environment. In the last part of the theoretical part we will describe the tools and technology we used to successfully develop our own game. At the end we describe the process of planning our own game, which we then develop on the basis of the exposed functionalities of competing games. In the process we include all the necessary steps for successful start of the development of the game, from the initial planning to modeling and then programming of various functionalities within the development environment.
Ključne besede:game development, Unity, Blender, modelling, programming


Nazaj