Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Sponzoriranje športa danes in v prihodnosti
Avtorji:ID Celar, Žiga (Avtor)
ID Sila, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 2356$$diplomska_naloga_celar.pdf (1,50 MB)
MD5: 3573185FFCB3D5A8B1565D385911F5BD
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu smo se opredelili do področja, v katerem se letno, v obliki naložb, investirajo velike količine denarja z namenom zasledovanja poslovnih učinkov. Govorimo o sponzoriranju športa kot pomembnega člena tržnokomunikacijskih strategij podjetij, ki so v tovrstni panogi zaznala priložnost. Sponzorstvo lahko označimo kot specifičen način tržnega komuniciranja, ki danes ne bo uspešno brez integracije drugih tovrstnih orodij in zahteva temeljito pripravo v tesnem sodelovanju s partnerji oz. sponzoriranci. V prvem delu smo se posvetili teoretični opredelitvi sponzorstva in sponzorstva v športu. Navedli smo nekaj statističnih podatkov in opisali namene sponzorstva v sodelovanju s partnerji. V drugem delu pa smo se opredelili do trenutnega stanja in posledic pandemije covida-19 na to panogo. Zaključili smo z izpeljavo intervjujev med sponzorji.
Ključne besede:sponzorstvo v športu, posledice covida-19 na športno sponzorstvo, prihodnost športnih sponzorstev
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Celar]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-7781 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:69492227 Novo okno
Datum objave v ReVIS:01.07.2021
Število ogledov:1360
Število prenosov:101
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj