Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv komunikacije posameznika na njegov uspeh v zasebnem in poslovnem svetu : magistrska naloga študijskega programa druge stopnje
Avtorji:ID Rus, Dušanka (Avtor)
ID Kovačič, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Rus_Dusanka_i2017.pdf (1,11 MB)
MD5: 17F4E0413B7AAD6F489A2ADB5131C865
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:Življenje vsakega posameznika temelji na povezovanju in komunikaciji z drugimi ljudmi, saj na tak način zadovoljujemo svoje potrebe po stikih in sodelovanju z bližnjimi. S pomočjo komunikacije pridobivamo informacije in znanje, si izmenjujemo naše poglede na življenje, zato je pomembno, da je naša komunikacija uspešna. Človek potrebuje pogovor, saj se s tem povezuje z drugimi ljudmi, z njimi vzpostavlja in vzdržuje osebni odnos in stik. Pogosto v službi oziroma na delovnem mestu preživimo enako ali več časa kot doma, zato je naš način komunikacije v obeh sferah življenja izredno pomemben, saj le-ta vpliva na naše zadovoljstvo in osebno srečo, hkrati pa tudi na naš uspeh, tako v poslovnem, kot tudi v zasebnem življenju. Dejstvo pa je, da o komunikaciji pogosto ne razmišljamo in ji ne pripisujemo večjega pomena za naše osebno zadovoljstvo, ki lahko pomembno vpliva tudi na poslovni uspeh podjetij, v katerih delamo. V magistrski nalogi smo poskušali primerjati način komunikacije doma in na delovnem mestu, ter izvedeti, ali je le-ta povezan z osebno srečo, zadovoljstvom in uspehom, ter na kakšen način. Ob tem smo v prvem delu analizirali ključne pojme, opredelitve komunikacije in medosebnih odnosov, ter podrobneje predstaviti problematiko podjetij in domačih gospodinjstev, ki ne dajejo poudarka na način komuniciranja in izboljševanje odnosov. Izpostavili smo tudi ključne težave, s katerimi se na področju komunikacije srečujemo, jih raziskali in podali predloge za izboljšanje komunikacije in okoliščin, na katere le-ta vpliva, tako na osebni kot tudi na poslovni ravni. Rezultati magistrske naloge bodo v pomoč podjetjem, ki se srečujejo s poslovno neuspešnostjo in ovirami, ter posameznikom, ki so s svojim življenjem doma in na delu nezadovoljni zaradi slabih medosebnih odnosov.
Ključne besede:komunikacija, poslovna komunikacija, osebna komunikacija, poslovni uspeh, medosebni odnosi, magistrske naloge
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:[D. Rus]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:60 str., [4] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7895 Novo okno
UDK:659.4
COBISS.SI-ID:20018947 Novo okno
Datum objave v ReVIS:26.07.2021
Število ogledov:1219
Število prenosov:108
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Each individual's life is based on connecting, communicating with other people, as in this way we meet our needs for contact and cooperation. With the help of communication, we gain information and knowledge; we exchange our aspects of life, so it is important that our communication is successful. A person needs a conversation, as this connects him with other people, and establishes and maintains a personal relationship with them. Often, we spend the same or more time at work than at home, so our way of communication in both areas of life is extremely important, as it affects our satisfaction and personal happiness, but also our success, both in business, as well as private life. The fact is that we often do not think about communication and do not attach much importance to our personal success, which can also affect the business success of companies. In the master's thesis, we tried to compare home and work communication, and find out whether it is related to personal happiness, satisfaction and success, and in what way. In addition, in the first part, we analysed the key concepts, the definitions of communication in interpersonal relations, and presented the problems of companies and domestic households that do not give an emphasis on how to communicate and improve relations. We also highlighted the key issues that we encounter in the field of communication, explored them and made suggestions for improving communications in circumstances in which it affects both the personal and business levels. The results of the master's thesis will help companies facing business failure and obstacles, and individuals who are not happy with their lives at home and at work due to poor interpersonal relationships


Nazaj