Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Interno komuniciranje in zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji : analiza primera
Avtorji:ID Jensko, Katarina (Avtor)
ID Rek, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Jensko_Katarina_i2011.pdf (1,26 MB)
MD5: E517CEB0D8FC06267FC6D0E39B18B268
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:Notranja javnost je prisotna v vseh organizacijah, ne glede na velikost ali predmet poslovanja. Pogosto pa je ta zapostavljena, saj vodstvo ne prepozna njenega pomena. Glavni namen magistrskega dela je pojasniti, kakšno vlogo ima sistem notranjega komuniciranja kot pomembne dejavnosti managerjev pri uspešnosti organizacije. S komuniciranjem izmenjujemo informacije, znanje in izkušnje. V empiričnem delu naloga prikazuje notranje komuniciranje in s tem povezane probleme s katerimi se srečujejo v Domu upokojencev Podbrdo. Le-ti nastajajo predvsem zaradi sloga vodenja in zaradi slabe vertikalne komunikacije v zavodu. V zaključku so predstavljeni rezultati raziskave, s katero smo potrdili, da komuniciranje med zaposlenimi (horizontalna komunikacija) in komuniciranje med podrejenimi in nadrejenimi (vertikalna komuikacija) v organizaciji vpliva na zadovoljstvo zaposlenih.
Ključne besede:notranja komunikacija, mednarodni odnosi, zadovoljstvo zaposlenih
Kraj izida:Tolmin
Kraj izvedbe:Tolmin
Založnik:[K. Jensko]
Leto izida:2011
Leto izvedbe:2011
Št. strani:60 str., [9] f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7906 Novo okno
UDK:005.32:331.101.32
COBISS.SI-ID:1024322113 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:26.07.2021
Število ogledov:1758
Število prenosov:78
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Internal public is present in all organisations regardless of their size or operation. Often it is neglected as the management fails to recognise its value. The main purpose of this post-graduate paper is to explain the role of the system of internal communication as an important manager activity in the success of the organisation. By communicating we exchange information, knowledge and experience. In the empirical part the paper presents internal communication and related problems present in the Podbrdo retirement home. The problems are mainly the cause of the management style or poor vertical communication within the institution. In the conclusion I present the results of my research with which I confirmed that communication between the employees (horizontal communication) and communication between the inferior and superior positions (vertical communication) within the organisation affects the contentment of the employees.
Ključne besede:internal communication, mutual relations, employee contentment


Nazaj