Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Poslovno sodelovanje kot priložnost za razvoj kakovosti štirih hotelov na območju Triglavskega narodnega parka : magistrsko delo
Avtorji:ID Strniša, Maruša (Avtor)
ID Rončević, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Strnisa_Marusa_i2011.pdf (992,78 KB)
MD5: 0D5C9BCCA6FAE2760DDC79F21C9B0FAD
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:Kakovost storitev v hotelirstvu je pogosto pojem, ki ga težko definiramo. Ključno je doseganje zadovoljstva gostov, ki temelji na odgovarjanju na njihova pričakovanja. Zaposleni, ki prihajajo v stik z gosti, morajo biti vešči komunikacije in se marsikdaj znajti pod pritiskom obremenjenosti zaradi povečanega obsega dela. Na osnovi raziskave med direktorji štirih hotelov, lociranih na obrobju Triglavskega narodnega parka, ki jih povezuje združitev v trženju skupnega turističnega proizvoda, ugotavljam, da je storitve hotela mogoče dvigniti na višji nivo s premišljeno selekcijo zaposlovanja kadrov in razvojem človeških virov. Gostom je potrebno jasno predstaviti konkurenčno prednost s pomočjo uporabe sodobnih informacijsko-komunikacijskih orodij. Ob tem pa je za kakovosten razvoj hotela pomembno poslovno sodelovanje, ki temelji na sodelovanju in združevanju moči vseh zaposlenih in doslednem vodenju politike kakovosti.
Ključne besede:kakovost storitev, hotelirstvo, turizem, zadovoljstvo gostov, razvoj človeških virov
Kraj izida:Kranj
Kraj izvedbe:Kranj
Založnik:[M. Strniša]
Leto izida:2011
Leto izvedbe:2011
Št. strani:61 str., [48] f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7921 Novo okno
UDK:338.488.2:640.4(043.2)
COBISS.SI-ID:1024339521 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:27.07.2021
Število ogledov:1440
Število prenosov:67
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Quality of services in the hotel industry is often hard to define. Guest satisfaction and meeting their expectations is key. Hotel employees who come into contact with guests must be skilled communicators and often be able to cope under pressure due to increased volume of work. Based on a survey carried out among the managers of four hotels located on the edge of the Triglav National Park, connected by the marketing of the common tourism product, my conclusion is that hotel services can be raised to a higher level with a well-thought-out employment policy and human resources development. Competitive advantage needs to be introduced to the guests clearly by using modern information and communication tools. Quality hotel development also requires business collaboration based on cooperation and joining forces of all the employees and consistent quality policy enforcement.
Ključne besede:quality of services, hotel industry, tourism, guest satisfaction, human resources development


Nazaj