Naslov: | Analiza doživljanja in odziva prodajalca v konfliktu s stranko : magistrska naloga |
---|
Avtorji: | ID Gorišek, Pina (Avtor) ID Krivec, Jana (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | RAZ_Gorisek_Pina_i2018.pdf (1,00 MB) MD5: 452AE935D10B17C85BD3CE67FDF9FCA5
http://www.fuds.si/sites/default/files/magistrska_pina_5.marec-_cistopisss.pdf
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
|
---|
Opis: | Pogled delodajalcev je povečini usmerjen v kratkoročne koristi, ki jih imajo od zaposlenega,
manj pa se zavedajo dolgoročnejše vizije skrbi za delavce, ki vključuje tudi skrb za duševno
zdravje. V podjetjih skoraj ne zasledimo programov psihosocialne pomoči, niti v obliki
izobraževanj o tem, kako naj se prodajalec s strankami in s težavami na vedenjskem,
čustvenem in kognitivnem nivoju sooča, niti na temo, kako naj pristopi do stranke – kdaj naj
pristopi do nje, kdaj naj se umakne, kaj naj ji svetuje.
V nalogi analiziramo doživljanje in odzive prodajalca v konfliktu s stranko.
V teoretičnem delu smo predstavili delovno mesto prodajalca, s kakšnimi strankami se
srečuje, vrste konfliktov in zakaj do njih prihaja. Pri tem smo se navezovali na kognitivno-vedenjsko terapijo.
Empirični del zajema raziskavo, v kateri ugotavljamo, da konfliktne situacije v veliki meri
povzročijo stranke, predvsem njihov odnos do prodajalk. Odkrivamo, da takšne situacije za
kratek čas vplivajo na vedenje prodajalk. Konfliktni odzivi strank negativno vplivajo na misli
in čustva prodajalk.
Raziskava lahko služi kot osnova za razmislek, kakšno vrsto izobraževanja naj bi podjetje
organiziralo v prihodnje. Služilo bi kot pomoč, da bi se prodajalke lažje spopadale s
konfliktnimi strankami. Želimo spodbuditi podjetja, da v konfliktnih in stresnih situacijah ne
le pomagajo prodajalkam z izobraževanjem na temo, kako ravnati s strankami v takšnih
primerih, temveč tudi s psihološkega vidika naučiti prodajalke, kako premagati negativne
misli in čustva. |
---|
Ključne besede: | prodaja, stranke, misli, čustva, vedenje, stres, magistrske naloge |
---|
Kraj izida: | Medvode |
---|
Kraj izvedbe: | Medvode |
---|
Založnik: | [P. Gorišek] |
---|
Leto izida: | 2018 |
---|
Leto izvedbe: | 2018 |
---|
Št. strani: | 67 str., [31] str. pril. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-8026 |
---|
UDK: | 159.9 |
---|
COBISS.SI-ID: | 26492163 |
---|
Datum objave v ReVIS: | 28.07.2021 |
---|
Število ogledov: | 1040 |
---|
Število prenosov: | 19 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |