Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:PSG (psiho-socialni genom), sončno znamenje natalnega horoskopa kot podlaga za promocijo v virtualnih omrežjih
Avtorji:Prijon, Egon (Avtor)
Damij, Nadja (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:Ciljani promocijski ukrepi na socialnih, družbenih omrežjih so utemeljeni na napovedovanju odziva posameznikov na produkte. Približke odzivov posameznikov na produkte lahko promotor napove na primer tako, da produkte opiše z značilnimi lastnostmi in opise pošilja posameznikom, ki so prisotni na družbenih omrežjih, posameznika spodbuja k akciji in opazuje njegovo odzivnost in na osnovi odziva sklepa o nagnjenosti posameznika do produkta. Lastnosti produkta, ki izpolnjujejo pričakovanje posameznika, ustvarijo pogoje, da se posameznik odloči za produkt. Posameznike razvrščamo v značilne skupine na podlagi podobnega vedenja ali lastnosti, kjer za opise produktov uporabimo opise vedenja posameznikov, opisanih z značilnimi atributi posameznikov, razvrščenih v dvanajst značilnih skupin sončnoznamenjske paradigme, ciklične vrste, v kateri so posamezniki razvrščeni po datumih rojstva. Posamezniki v značilni skupini izvajajo karakterističen dialog na podlagi uporabe idiolekta, značilnega za skupine. Promotor v dialogu oblikuje semantično informacijo o produktu, jo posreduje posamezniku. Produkti in posamezniki so objekti in so ontološko urejeni. Atributi so komponente ekspresivnosti idiolekta. Frazne komponente, komponente ekspresivnosti smo v doktorski disertaciji uporabili za dialog na družbenih omrežjih in opazovali nagnjenost posameznika do produkta. Posameznika, pripadnega značilni skupini, lahko opišemo tudi z demografskim, geografskim, s sociografskim in psihografskim faktorjem, ki so nominalne spremenljivke, s katerimi lahko opišemo tako lastnosti kot tudi vedenje posameznika do produkta. Promotor podatke o posamezniku uporabi za analiziranje odzivnosti posameznika na produkt in oceni nagnjenost posameznika do produkta. Preverjali smo, s kolikšno verjetnostjo uporaba atributov značilnih skupin sončnoznamenjske paradigme učinkuje na izid nagnjenosti posameznika do produkta. Zanimalo nas je, ali informacija o produktu, podana z značilnimi atributi, proizvede tak odnos, da se vzpostavi med objektoma nagnjenost, po kateri se posameznik odziva na opis produkta skladno s pričakovanim vedenjem.
Ključne besede:idiosinkratične skupine, družbena omrežja, sončno znamenje, idiolekt, ontologija, ciljni marketing, semantika, disertacije
Leto izida:2017
Založnik:[E. Prijon]
Izvor:Nova Gorica
UDK:005.3
COBISS_ID:4851963 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:297
Število prenosov:1
Datoteke:.pdf RAZ_Prijon_Egon_i2017.pdf (52,00 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj