Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Vpliv oglaševanja na prodajo izbranega izdelka
Authors:Miš, Gašper (Author)
Makovec, Nataša (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu je obravnavano podjetje Hrovat.net, ki deluje znotraj lesnopredelovalne industrije. Pred kratkim je prešlo v tretjo generacijo lastnikov. Od orodij trženjskega komuniciranja uporabljajo internetno komuniciranje in oglaševanje. S slednjim so začeli leta 2017, ko so zagnali prve oglase preko Facebooka, nato Google AdWords, danes pa med kanali, preko katerih oglašujejo, najdemo še Instagram. Več kot tri četrtine sredstev namenjajo prav oglaševanju CUBIE hišk, ki veljajo za njihov primarni izdelek. Ključni namen diplomskega dela je bil odgovoriti na vprašanje, kako oglaševanje vpliva na njihovo prodajo. Rezultati so pokazali, da je bil vpliv pozitiven.
Keywords:CUBIE, Hrovat.net, trženjsko komuniciranje, oglaševanje, prodaja
Year of publishing:2021
Publisher:[G. Miš]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:72721667 Link is opened in a new window
UDC:339.138(043.3)
VisID:25630
Views:844
Downloads:189
Files:.pdf 2466$$diplomsko_delo,_vpliv_oglasevanja_na_prodajo_izbranega_izdelka,_gasper_mis,_lektorirano_in_oblikovno-tehnicno_ustrezno.pdf (2,07 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back