Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Vpliv oglaševanja na prodajo izbranega izdelka
Authors:ID Miš, Gašper (Author)
ID Makovec, Nataša (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 2466$$diplomsko_delo,_vpliv_oglasevanja_na_prodajo_izbranega_izdelka,_gasper_mis,_lektorirano_in_oblikovno-tehnicno_ustrezno.pdf (2,07 MB)
MD5: FEE6063F2B0B0FD4C053AF0C380EB773
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu je obravnavano podjetje Hrovat.net, ki deluje znotraj lesnopredelovalne industrije. Pred kratkim je prešlo v tretjo generacijo lastnikov. Od orodij trženjskega komuniciranja uporabljajo internetno komuniciranje in oglaševanje. S slednjim so začeli leta 2017, ko so zagnali prve oglase preko Facebooka, nato Google AdWords, danes pa med kanali, preko katerih oglašujejo, najdemo še Instagram. Več kot tri četrtine sredstev namenjajo prav oglaševanju CUBIE hišk, ki veljajo za njihov primarni izdelek. Ključni namen diplomskega dela je bil odgovoriti na vprašanje, kako oglaševanje vpliva na njihovo prodajo. Rezultati so pokazali, da je bil vpliv pozitiven.
Keywords:CUBIE, Hrovat.net, trženjsko komuniciranje, oglaševanje, prodaja
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[G. Miš]
Year of publishing:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8111 New window
COBISS.SI-ID:72721667 New window
UDC:339.138(043.3)
Publication date in ReVIS:05.08.2021
Views:1265
Downloads:233
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back