Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Vpliv oglaševanja na prodajo izbranega izdelka
Avtorji:Miš, Gašper (Avtor)
Makovec, Nataša (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu je obravnavano podjetje Hrovat.net, ki deluje znotraj lesnopredelovalne industrije. Pred kratkim je prešlo v tretjo generacijo lastnikov. Od orodij trženjskega komuniciranja uporabljajo internetno komuniciranje in oglaševanje. S slednjim so začeli leta 2017, ko so zagnali prve oglase preko Facebooka, nato Google AdWords, danes pa med kanali, preko katerih oglašujejo, najdemo še Instagram. Več kot tri četrtine sredstev namenjajo prav oglaševanju CUBIE hišk, ki veljajo za njihov primarni izdelek. Ključni namen diplomskega dela je bil odgovoriti na vprašanje, kako oglaševanje vpliva na njihovo prodajo. Rezultati so pokazali, da je bil vpliv pozitiven.
Ključne besede:CUBIE, Hrovat.net, trženjsko komuniciranje, oglaševanje, prodaja
Leto izida:2021
Založnik:[G. Miš]
Izvor:Ljubljana
UDK:339.138(043.3)
VisID:25630
COBISS_ID:72721667 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:871
Število prenosov:193
Datoteke:.pdf 2466$$diplomsko_delo,_vpliv_oglasevanja_na_prodajo_izbranega_izdelka,_gasper_mis,_lektorirano_in_oblikovno-tehnicno_ustrezno.pdf (2,07 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj