Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv oglaševanja na prodajo izbranega izdelka
Avtorji:ID Miš, Gašper (Avtor)
ID Makovec, Nataša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 2466$$diplomsko_delo,_vpliv_oglasevanja_na_prodajo_izbranega_izdelka,_gasper_mis,_lektorirano_in_oblikovno-tehnicno_ustrezno.pdf (2,07 MB)
MD5: FEE6063F2B0B0FD4C053AF0C380EB773
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu je obravnavano podjetje Hrovat.net, ki deluje znotraj lesnopredelovalne industrije. Pred kratkim je prešlo v tretjo generacijo lastnikov. Od orodij trženjskega komuniciranja uporabljajo internetno komuniciranje in oglaševanje. S slednjim so začeli leta 2017, ko so zagnali prve oglase preko Facebooka, nato Google AdWords, danes pa med kanali, preko katerih oglašujejo, najdemo še Instagram. Več kot tri četrtine sredstev namenjajo prav oglaševanju CUBIE hišk, ki veljajo za njihov primarni izdelek. Ključni namen diplomskega dela je bil odgovoriti na vprašanje, kako oglaševanje vpliva na njihovo prodajo. Rezultati so pokazali, da je bil vpliv pozitiven.
Ključne besede:CUBIE, Hrovat.net, trženjsko komuniciranje, oglaševanje, prodaja
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Miš]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8111 Novo okno
UDK:339.138(043.3)
COBISS.SI-ID:72721667 Novo okno
Datum objave v ReVIS:05.08.2021
Število ogledov:1264
Število prenosov:233
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj