Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Prenova blagovne znamke in repozicioniranje podjetja KB1909
Authors:Iancig, Francesca (Author)
Rek, Mateja (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FUDS - School of advanced social studies
Abstract:Danes igrajo znamke bistveno vlogo pri zagotavljanju kakovosti, doslednosti in zaupanja do organizacije. Zanje je značilen nek življenjski ciklus, saj znamka ali njene vsebine lahko niso več v skladu z zahtevami trga, izgubijo pomen v očeh ključnih deležnikov, nagovarjajo napačno ciljno skupino in niso v skladu z želenim pozicioniranjem znamke. Pojavi se torej potreba po njihovi prenovi. Pri tem pa ne gre le za izboljšanje imena ali logotipa, temveč za veliko bolj zapleteni proces, ki predvideva preučevanje zgodovine, poslanstva, vizije, vrednot, osebnosti in drugih elementov organizacije. Namen diplomske naloge je proučiti ali lahko prenovljena znamka KB1909 najbolje predstavlja identiteto organizacije. Prav tako smo se osredotočili na analizi dinamik, ki so privedle do prenove. Prvi del diplomske naloge temelji na analizi sekundarnih virov in je namenjen opredeljevanju ključnih pojmov, kot so organizacijsko komuniciranje, znamka, znamčenje in prenova znamke. Za izvedbo empiričnega dela naloge pa smo uporabili strategijo kvalitativne raziskave študije primera. Razdelili smo ga na dve fazi: pridobivanje informacij o podjetju KB1909 z analizo že obstoječih dokumentov ter izvajanje raziskovalnih intervjujev s predstavniki in sodelavci organizacije. Posluževali smo se namenskega vzorčenja in pri izbiri enote predvsem izpostavili informiranost posameznika o preučevani tematiki. Glede na organizacijsko strukturo družbe smo poleg vodstva intervjuvali še tri zunanje izvajalce, predvsem iz področja kreative za pridobitev čim bolj holistične slike primera. Glede na preučeno literaturo in prepletanje z empiričnim delom, lahko povzamemo, da predstavlja za družbo KB1909 proces prenove znamke nek ključni mejnik, ki bo sovpadal z začetkom nove faze. Na tak način bo mogoče pričakovati postopno izboljšanje ugleda znamke v očeh ključnih deležnikov ter ostalimi notranjimi in zunanjimi javnostmi. Prav tako, bo z nadaljnjim raziskovanjem in spremljanjem rezultatov preko procesa vrednotenja možno preveriti ali je identiteta organizacije v skladu z želenim pozicioniranjem in novo identiteto blagovne znamke.
Keywords:znamčenje, prenova, pozicioniranje, deležniki, KB1909, diplomske naloge
Year of publishing:2020
Publisher:[F. Iancig]
Source:Nova Gorica
COBISS_ID:56504067 Link is opened in a new window
UDC:005
Note:Študijski program Uporabne družbene študije;
Views:792
Downloads:74
Files:.pdf RAZ_Iancig_Francesca_i2020.pdf (3,13 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back