Naslov: | Prenova blagovne znamke in repozicioniranje podjetja KB1909 : diplomska naloga |
---|
Avtorji: | ID Iancig, Francesca (Avtor) ID Rek, Mateja (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | RAZ_Iancig_Francesca_i2020.pdf (3,13 MB) MD5: B716A02B9B382C8C494687EFCA11A381
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
|
---|
Opis: | Danes igrajo znamke bistveno vlogo pri zagotavljanju kakovosti, doslednosti in zaupanja do
organizacije. Zanje je značilen nek življenjski ciklus, saj znamka ali njene vsebine lahko niso
več v skladu z zahtevami trga, izgubijo pomen v očeh ključnih deležnikov, nagovarjajo napačno
ciljno skupino in niso v skladu z želenim pozicioniranjem znamke. Pojavi se torej potreba po
njihovi prenovi. Pri tem pa ne gre le za izboljšanje imena ali logotipa, temveč za veliko bolj
zapleteni proces, ki predvideva preučevanje zgodovine, poslanstva, vizije, vrednot, osebnosti
in drugih elementov organizacije.
Namen diplomske naloge je proučiti ali lahko prenovljena znamka KB1909 najbolje predstavlja
identiteto organizacije. Prav tako smo se osredotočili na analizi dinamik, ki so privedle do
prenove. Prvi del diplomske naloge temelji na analizi sekundarnih virov in je namenjen
opredeljevanju ključnih pojmov, kot so organizacijsko komuniciranje, znamka, znamčenje in
prenova znamke. Za izvedbo empiričnega dela naloge pa smo uporabili strategijo kvalitativne
raziskave študije primera. Razdelili smo ga na dve fazi: pridobivanje informacij o podjetju
KB1909 z analizo že obstoječih dokumentov ter izvajanje raziskovalnih intervjujev s
predstavniki in sodelavci organizacije. Posluževali smo se namenskega vzorčenja in pri izbiri
enote predvsem izpostavili informiranost posameznika o preučevani tematiki. Glede na
organizacijsko strukturo družbe smo poleg vodstva intervjuvali še tri zunanje izvajalce,
predvsem iz področja kreative za pridobitev čim bolj holistične slike primera.
Glede na preučeno literaturo in prepletanje z empiričnim delom, lahko povzamemo, da
predstavlja za družbo KB1909 proces prenove znamke nek ključni mejnik, ki bo sovpadal z
začetkom nove faze. Na tak način bo mogoče pričakovati postopno izboljšanje ugleda znamke
v očeh ključnih deležnikov ter ostalimi notranjimi in zunanjimi javnostmi. Prav tako, bo z
nadaljnjim raziskovanjem in spremljanjem rezultatov preko procesa vrednotenja možno
preveriti ali je identiteta organizacije v skladu z želenim pozicioniranjem in novo identiteto
blagovne znamke. |
---|
Ključne besede: | znamčenje, prenova, pozicioniranje, deležniki, KB1909, diplomske naloge |
---|
Kraj izida: | Nova Gorica |
---|
Kraj izvedbe: | Nova Gorica |
---|
Založnik: | [F. Iancig] |
---|
Leto izida: | 2020 |
---|
Leto izvedbe: | 2020 |
---|
Št. strani: | 54 str., [20] str. pril. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-8122 |
---|
UDK: | 005 |
---|
COBISS.SI-ID: | 56504067 |
---|
Opomba: | Študijski program Uporabne družbene študije;
|
---|
Datum objave v ReVIS: | 13.08.2021 |
---|
Število ogledov: | 1167 |
---|
Število prenosov: | 99 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |