Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza zadovoljstva z opravljenimi storitvami ročne avtopralnice : magistrska naloga
Avtorji:ID Cunk, Teja (Avtor)
ID Brcar, Franc (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke: Gradivo nima datotek, ki so prostodostopne za javnost. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FOŠ - Fakulteta za organizacijske študije v Novem mestu
Ključne besede:storitve, zadovoljstvo, dejavniki storitev, kakovost storitve, zaznana kakovost, lojalnost, kupec, ohranjanje kupca
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[T. Cunk]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:VI, 83 str., [11] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-8198 Novo okno
UDK:005.336.3
COBISS.SI-ID:2048434690 Novo okno
Opomba:Nasl. na ov.: Magistrska naloga študijski program druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:19.08.2021
Število ogledov:1317
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj