Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Celovito zagotavljanje kakovosti ter reševanje reklamacij v organizaciji : magistrska naloga
Avtorji:ID Škrabec, Deja (Avtor)
ID Brcar, Franc (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Skrabec_Deja_i2020.pdf (1,23 MB)
MD5: C0666453D6300A89ED4B11ECACFA6005
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FOŠ - Fakulteta za organizacijske študije v Novem mestu
Ključne besede:kakovost, organizacija, produkt, reklamacija, zaposleni, diplomske naloge
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[D. Škrabec]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:IV, 50 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-8206 Novo okno
UDK:005.336.3
COBISS.SI-ID:29291011 Novo okno
Opomba:Nasl. na ov.: Magistrska naloga študijski program druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:19.08.2021
Število ogledov:1357
Število prenosov:112
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj