Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Izkušnja študentov FIŠ z izobraževanjem na daljavo med epidemijo COVID-19
Avtorji:Prosenik, Simon (Avtor)
Erman, Nuša (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Magistrsko delo se ukvarja s problematiko izobraževanja na daljavo študentov Fakultete za informacijske študije v Novem mestu v času epidemije COVID-19. Pričujoče delo se začne z opredelitvijo glavnega raziskovalnega vprašanja in šestimi hipotezami. Teoretični del je sestavljen iz petih poglavij. V empiričnem delu opredelimo vrsto raziskave, opišemo merski instrument in vzorec raziskovanja ter predstavimo uporabljene metode obdelave in analize podatkov. Sledi poglavje v katerem so predstavljeni rezultati izvedenih analiz za iskanje odgovorov na raziskovalno vprašanje. Poglavje zajema še preverjanje hipotez, kjer smo potrdili oziroma ovrgli trditve posameznih hipotez ter podali odgovor na glavno raziskovalno vprašanje. Ugotovili smo, da so imeli študentje FIŠ z izobraževanjem na daljavo na splošno dobre izkušnje in da jim je izobraževanje na daljavo ljubše in manj stresno kot pa klasično izobraževanje.
Ključne besede:COVID-19, pandemija, Twitter, družabna omrežja, infodemija
Leto izida:2021
Založnik:[S. Prosenik]
Izvor:Novo mesto
UDK:37.018.43 -057.85:004(043.2)
COBISS_ID:73611523 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Število ogledov:1555
Število prenosov:164
Datoteke:.pdf RAZ_Prosenik_Simon_i2021.pdf (1,86 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Licenca:Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav Novo okno
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj