Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Izobraževanje v digitalni dobi : e-izobraževanje in študija primera spletnih platform Coursera in edX
Avtorji:ID Likovič, Anja (Avtor)
ID Rojko, Katarina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Likovic_Anja_i2021.pdf (2,36 MB)
MD5: 2DFFB3F2D8E85216F8C120344B578950
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:V magistrski nalogi sem z namenom preučitve e-izobraževanja s pomočjo spletnih platform Coursera in edX analizirala literaturo in forume na omenjenih platformah za e-izobraževanje ter opravila intervjuja in anketo. Ugotovila sem, da je največja prednost e-izobraževanja odprava časovne in prostorske omejitve, medtem ko je največja pomanjkljivost slaba motivacija udeležencev za učenje. Ugotovila sem tudi, da je prevladujoč razlog za udeležbo na e-izobraževanjih cilj pridobiti novo znanje, čeprav je zadovoljstvo z e-izobraževanjem v primerjavi s klasičnimi načini izobraževanja nekoliko manjše. Prišla sem do spoznanja, da sta možnosti za izboljšavo učinkov e-izobraževanja izboljšanje vsebine izobraževanj s strani institucij in večja naklonjenost k sodelovanju s strani udeležencev. Z metodo Dex se je tudi izkazalo, da sta spletni platformi Coursera in edX zelo podobni, le malenkost boljšo oceno je prejela spletna platforma Coursera zaradi cenovne dostopnosti in večje raznolikosti pri učnih vsebinah.
Ključne besede:e-izobraževanje, Coursera, edX, spletna platforma, tečaj, MOOC
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[A. Likovič]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:XV, 175 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-8246 Novo okno
UDK:004:37.018.43 -057.85(043.2)
COBISS.SI-ID:73615619 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:20.08.2021
Število ogledov:2052
Število prenosov:214
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:20.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:In my master's thesis, in order to study e-learning with the help of online platforms Coursera and edX, I analyzed the literature and forums on the two mentioned e-learning platforms, while I also made interviews and online survey. I found that the biggest advantage of e-learning is the removal of time and space constraints, while the biggest disadvantage is poor motivation of participants to learn. I also found that the predominant reason for participation in e-learning is the goal to gain new knowledge, although the satisfaction with e-learning is slightly lower compared to traditional methods of education. The e-learning outcomes could be improved by improving the educational content by institutions and a greater willingness to cooperate by participants. Using Dex method it also turned out that the online platforms Coursera and edX are very similar, while Coursera was rated only slightly better, mainly due to affordability and greater diversity of learning contents.
Ključne besede:e-izobraževanje, Coursera, edX, online platform, course, MOOC


Nazaj