Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Uporabnost NPS v merjenju zadovoljstva kupcev v prodajnih storitvah
Authors:ID Zupančič, Rok (Author)
ID Letonja, Marina (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 2688$$Rok_Zupancic_magistrska_naloga_potrjeno_referat_V2.pdf (1,88 MB)
MD5: EE310A329EB13C0C925EAADD421C2401
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V iskanju neposrednejših načinov za povzemanje izkušenj in zadovoljstva pacientov narašča zanimanje za neto oceno promotorjev. Za veljavnost raziskav in njihovih rezultatov je pomembno, da temeljito raziščemo posledice in pomen novo predstavljenih predmetov. Zato smo v nalogi preučili potencialni prispevek NPS k raziskavam kupčevih izkušenj. V raziskovalnem delu naloge smo ocenili povezave med NPS in dvema drugima metodama za ugotavljanje odziva kupcev ter primerjali njihovo porazdelitev. Za metodo zbiranja podatkov smo uporabili kvantitativno raziskovalno strategijo s pristopom spletnega anketiranja. Rezultati raziskave, ki smo jo opravili v izbranem storitvenem podjetju, nam pričajo o tem, da je ocena NPS metoda, ki lahko meri odziv kupcev. To smo dokazali s pozitivno korelacijo z drugima dvema preizkušenima metodama za merjenje odzivov kupcev po opravljeni storitvi ali nakupu.
Keywords:NPS, zadovoljstvo kupcev, ugled podjetja, zvestoba kupcev, merjenje, zanesljivost, raziskava
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[R. Zupančič]
Year of publishing:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8339 New window
COBISS.SI-ID:74733827 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:03.09.2021
Views:1774
Downloads:80
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back