Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Uporabnost NPS v merjenju zadovoljstva kupcev v prodajnih storitvah
Authors:Zupančič, Rok (Author)
Letonja, Marina (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Tipology:2.09 - Master's Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V iskanju neposrednejših načinov za povzemanje izkušenj in zadovoljstva pacientov narašča zanimanje za neto oceno promotorjev. Za veljavnost raziskav in njihovih rezultatov je pomembno, da temeljito raziščemo posledice in pomen novo predstavljenih predmetov. Zato smo v nalogi preučili potencialni prispevek NPS k raziskavam kupčevih izkušenj. V raziskovalnem delu naloge smo ocenili povezave med NPS in dvema drugima metodama za ugotavljanje odziva kupcev ter primerjali njihovo porazdelitev. Za metodo zbiranja podatkov smo uporabili kvantitativno raziskovalno strategijo s pristopom spletnega anketiranja. Rezultati raziskave, ki smo jo opravili v izbranem storitvenem podjetju, nam pričajo o tem, da je ocena NPS metoda, ki lahko meri odziv kupcev. To smo dokazali s pozitivno korelacijo z drugima dvema preizkušenima metodama za merjenje odzivov kupcev po opravljeni storitvi ali nakupu.
Keywords:NPS, zadovoljstvo kupcev, ugled podjetja, zvestoba kupcev, merjenje, zanesljivost, raziskava
Year of publishing:2021
Publisher:[R. Zupančič]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:74733827 Link is opened in a new window
UDC:005(043.3)
VisID:25833
Views:1107
Downloads:69
Files:.pdf 2688$$Rok_Zupancic_magistrska_naloga_potrjeno_referat_V2.pdf (1,88 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back