Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Uporabnost NPS v merjenju zadovoljstva kupcev v prodajnih storitvah
Avtorji:ID Zupančič, Rok (Avtor)
ID Letonja, Marina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 2688$$Rok_Zupancic_magistrska_naloga_potrjeno_referat_V2.pdf (1,88 MB)
MD5: EE310A329EB13C0C925EAADD421C2401
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V iskanju neposrednejših načinov za povzemanje izkušenj in zadovoljstva pacientov narašča zanimanje za neto oceno promotorjev. Za veljavnost raziskav in njihovih rezultatov je pomembno, da temeljito raziščemo posledice in pomen novo predstavljenih predmetov. Zato smo v nalogi preučili potencialni prispevek NPS k raziskavam kupčevih izkušenj. V raziskovalnem delu naloge smo ocenili povezave med NPS in dvema drugima metodama za ugotavljanje odziva kupcev ter primerjali njihovo porazdelitev. Za metodo zbiranja podatkov smo uporabili kvantitativno raziskovalno strategijo s pristopom spletnega anketiranja. Rezultati raziskave, ki smo jo opravili v izbranem storitvenem podjetju, nam pričajo o tem, da je ocena NPS metoda, ki lahko meri odziv kupcev. To smo dokazali s pozitivno korelacijo z drugima dvema preizkušenima metodama za merjenje odzivov kupcev po opravljeni storitvi ali nakupu.
Ključne besede:NPS, zadovoljstvo kupcev, ugled podjetja, zvestoba kupcev, merjenje, zanesljivost, raziskava
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Zupančič]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8339 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:74733827 Novo okno
Datum objave v ReVIS:03.09.2021
Število ogledov:1773
Število prenosov:80
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj