Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Upravljanje s tržno znamko in identifikacija potrošnika s tržno znamko na primeru avtomobilskih znamk
Authors:ID Ćosić, Janja (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 2722$$diplomsko_delo_-_janja_cosic_(1).pdf (1,63 MB)
MD5: CEDAE3E9BFAD23F0BDAC84800341A223
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Bistvo diplomskega dela je izpostavitev pomembnosti tržne znamke skozi predstavitev koncepta identifikacije potrošnika s tržno znamko in upravljanja s tržno znamko. To je storjeno na osnovi primerov avtomobilske industrije, specifično avtomobilskih znamk Audi, Volkswagen in Škoda. V teoretičnem delu smo obravnavali pojme, kot so tržna znamka in identiteta znamke ter pomen percepcije tržne znamke s strani potrošnikov. Razdelali smo gonilnike vpliva identifikacije potrošnika s tržno znamko, dejavnike procesa identifikacije in pozitivne učinke na potrošnikovo vedenje, kot so zavezanost, zvestoba, širjenje pozitivnih govoric, zagovorništvo znamke, pripravljenost na višje plačilo in ljubezen do znamke. To smo tudi ponazorili s pomočjo integriranega modela na sliki 5. Ker je identifikacija značilna zgolj za potrošnikovo vedenje pri visoki nakupni vpletenosti,smo v delu definirali tudi ta pojav. Skozi primere trženjskih raziskav avtomobilskih znamk smo ugotovili, katere vire informacij najraje uporabljajo potrošniki, katere avtomobilske znake so najbolj vredne in kako pomembna je ta industrija za svetovno gospodarstvo. Skozi empirični del smo s pomočjo raziskave poskušali ugotoviti kvaliteto oz. status upravljanja avtomobilskih znak Audi, Volkswagen in Škoda. Najprej smo identificirali osebnostne lastnosti in vrednote tržne identitete omenjenih avtomobilskih znamk. Nato smo s pomočjo ocen in razvrstitve osebnostnih lastnosti in osebnostnih vrednot med vozniki in nevozniki znamk dokazovali odstopanja in dobili vpogled v status percepcije znamk v očeh potrošnikov.
Keywords:upravljanje tržne znamke, identifikacija s tržno znamko, identiteta znamke, tržna znamka, avtomobilske znamke.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[J. Ćosić]
Year of publishing:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8349 New window
COBISS.SI-ID:76702467 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:17.09.2021
Views:1656
Downloads:94
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back