Naslov: | Upravljanje s tržno znamko in identifikacija potrošnika s tržno znamko na primeru avtomobilskih znamk |
---|
Avtorji: | ID Ćosić, Janja (Avtor) ID Pompe, Andrej (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | 2722$$diplomsko_delo_-_janja_cosic_(1).pdf (1,63 MB) MD5: CEDAE3E9BFAD23F0BDAC84800341A223
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | GeaCol - Gea College
|
---|
Opis: | Bistvo diplomskega dela je izpostavitev pomembnosti tržne znamke skozi predstavitev
koncepta identifikacije potrošnika s tržno znamko in upravljanja s tržno znamko. To je storjeno
na osnovi primerov avtomobilske industrije, specifično avtomobilskih znamk Audi,
Volkswagen in Škoda.
V teoretičnem delu smo obravnavali pojme, kot so tržna znamka in identiteta znamke ter pomen
percepcije tržne znamke s strani potrošnikov. Razdelali smo gonilnike vpliva identifikacije
potrošnika s tržno znamko, dejavnike procesa identifikacije in pozitivne učinke na potrošnikovo
vedenje, kot so zavezanost, zvestoba, širjenje pozitivnih govoric, zagovorništvo znamke,
pripravljenost na višje plačilo in ljubezen do znamke. To smo tudi ponazorili s pomočjo
integriranega modela na sliki 5. Ker je identifikacija značilna zgolj za potrošnikovo vedenje pri
visoki nakupni vpletenosti,smo v delu definirali tudi ta pojav. Skozi primere trženjskih raziskav
avtomobilskih znamk smo ugotovili, katere vire informacij najraje uporabljajo potrošniki,
katere avtomobilske znake so najbolj vredne in kako pomembna je ta industrija za svetovno
gospodarstvo.
Skozi empirični del smo s pomočjo raziskave poskušali ugotoviti kvaliteto oz. status upravljanja
avtomobilskih znak Audi, Volkswagen in Škoda. Najprej smo identificirali osebnostne lastnosti
in vrednote tržne identitete omenjenih avtomobilskih znamk. Nato smo s pomočjo ocen in
razvrstitve osebnostnih lastnosti in osebnostnih vrednot med vozniki in nevozniki znamk
dokazovali odstopanja in dobili vpogled v status percepcije znamk v očeh potrošnikov. |
---|
Ključne besede: | upravljanje tržne znamke, identifikacija s tržno znamko, identiteta znamke, tržna znamka, avtomobilske znamke. |
---|
Kraj izida: | Ljubljana |
---|
Založnik: | [J. Ćosić] |
---|
Leto izida: | 2021 |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-8349 |
---|
UDK: | 005(043.3) |
---|
COBISS.SI-ID: | 76702467 |
---|
Datum objave v ReVIS: | 17.09.2021 |
---|
Število ogledov: | 1652 |
---|
Število prenosov: | 94 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |