Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Povečanje prodaje plavalnih tečajev za podjetje Atlantis s prvinami direktnega marketinga
Avtorji:ID Utješanović, Nenad (Avtor)
ID Lisac, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Lisac, Aleš (Komentor)
Datoteke:.pdf 2621$$GEA_Nenad_Utjesanovic_16-7-2021_koncna_3.pdf (1,86 MB)
MD5: B3908DCFD7E0EB7B44E11C3013E60609
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Diplomsko delo obravnava direktni marketing z namenom povečanja prodaje za podjetje BTC, d. d., Vodno mesto Atlantis. V prvem delu diplomskega dela smo predstavili teorijo direktnega marketinga in druge pojme, povezane z njim. V drugem delu smo s pomočjo osebnega intervjuja vodje plavalnih tečajev in z opazovanjem delovnega procesa analizirali dosedanje delo ter podali predloge za izboljšanje na področju direktnega marketinga. Odgovorili smo tudi na vprašanje, ali lahko s prvinami direktnega marketinga povečamo prodajo.
Ključne besede:direktni marketing, tržno komuniciranje, baze podatkov, prodajni nagovor oz. sporočilo, psihološki sprožilci, edinstvena prodajna prednost, priporočanje.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Utješanović]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8350 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:77264131 Novo okno
Datum objave v ReVIS:22.09.2021
Število ogledov:1262
Število prenosov:61
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj