Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje
Authors:ID Bursać, Dejan (Author)
ID Lisac, Aleš (Mentor) More about this mentor... New window
ID Lisac, Aleš (Comentor)
Files:.pdf 2480$$dejan_bursac_diplomsko_delo.pdf (1,27 MB)
MD5: 12442E6A03E7119E81F9D0D1100A3042
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V pričujočem diplomskem delu z naslovom Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje smo v teoretičnem delu prikazali koncept spletnih družbenih omrežij, kjer smo jih opredelili, prikazali njihovo zgodovino in se osredotočili na Facebook in Instagram. Prav tako smo prikazali pomen in uporabo družbenih omrežij v podjetjih, kjer smo opisali tržno komuniciranje na družbenih omrežjih, prodajo prek družbenih omrežij, merjenje angažiranosti, trženje prek vplivnežev in prednosti ter tveganja pri poslovanju. V empiričnem delu smo na podlagi treh podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo na družbenih omrežij, raziskovali vpliv teh omrežij na samo prodajo, ob pomoči informacij podjetij pa smo prikazali, da družbena omrežja zelo vplivajo na prodajo, da sta družbeni omrežji Instagram in Facebook zelo pomembni za pospeševanje prodaje in da se pri prodaji na družbenih omrežjih kažejo velike prednosti v primerjavi s tradicionalno prodajo.
Keywords:spletna prodaja, merjenje angažiranosti, družbena omrežja, Instagram, Facebook.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[D. Bursać]
Year of publishing:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8353 New window
COBISS.SI-ID:77650691 New window
UDC:339.138(043.3)
Publication date in ReVIS:23.09.2021
Views:1946
Downloads:98
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back