Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje
Avtorji:ID Bursać, Dejan (Avtor)
ID Lisac, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Lisac, Aleš (Komentor)
Datoteke:.pdf 2480$$dejan_bursac_diplomsko_delo.pdf (1,27 MB)
MD5: 12442E6A03E7119E81F9D0D1100A3042
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V pričujočem diplomskem delu z naslovom Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje smo v teoretičnem delu prikazali koncept spletnih družbenih omrežij, kjer smo jih opredelili, prikazali njihovo zgodovino in se osredotočili na Facebook in Instagram. Prav tako smo prikazali pomen in uporabo družbenih omrežij v podjetjih, kjer smo opisali tržno komuniciranje na družbenih omrežjih, prodajo prek družbenih omrežij, merjenje angažiranosti, trženje prek vplivnežev in prednosti ter tveganja pri poslovanju. V empiričnem delu smo na podlagi treh podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo na družbenih omrežij, raziskovali vpliv teh omrežij na samo prodajo, ob pomoči informacij podjetij pa smo prikazali, da družbena omrežja zelo vplivajo na prodajo, da sta družbeni omrežji Instagram in Facebook zelo pomembni za pospeševanje prodaje in da se pri prodaji na družbenih omrežjih kažejo velike prednosti v primerjavi s tradicionalno prodajo.
Ključne besede:spletna prodaja, merjenje angažiranosti, družbena omrežja, Instagram, Facebook.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Bursać]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8353 Novo okno
UDK:339.138(043.3)
COBISS.SI-ID:77650691 Novo okno
Datum objave v ReVIS:23.09.2021
Število ogledov:1945
Število prenosov:98
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj